maandag 5 oktober 2009

Painfull.

Auwy! Oke je raad nooit wat er vandaag is gebeurt. Ik werd natuurlijk wakker want het is maandag. Helemaal geen zin om naar school te gaan. Blu. : Ik ga even met mijn hond spelen want hij was aan het piepen. En ik wil opstaan omdat ik nog moest ontbijten en ik stap op een gebroken glas dat omhoog staat. Ik ga geen details noemen maar ik zal zeggen dat en best een stukje van mijn voet af lag. Ik dus superhard mijn zusje wakker roepen. Die komt naar beneden en het eerste wat ze zegt was:' owee als dit een grapje is'. Hhaahaa, dat vond ik best grappig. De grond lag vol met bloed dus snel schoonmaken maar het bleef maar stromen. Dus snel de dokter bellen. Nou dat was ook heel wat hoor. Mijn voet moest natuurlijk omhoog blijven dus mijn buurvrouw tilde me de auto in. Ik schaamde me dood natuurlijk. ik vind mezelf niet een van de lichtste. Dus snel naar de dokter. Gelukkig was er niet heel erg veel mis ik moet zoiezo 2 of 3 dagen thuisblijven dus zo erg vind ik het niet. Nou nu ga ik maar even spelletjes doen op de geleende laptop van mijn allerliefste buurvrouw Cindy. Wens me beterschap!

1 opmerking: