zaterdag 19 september 2009

The girl in the picture

Hahahaaaai. De camera is back in town en ik ben meteen aan de slag gegaan. Lekker veel foto's gemaakt. Dus hier een paar foto's. Btw. Ik zal ook nog even zeggen wat ik vandaag allemaal ga doen. Ik kan een paar nieuwe liedjes op de piano. If I aint got you van Alicia Keys en de andere heb ik zelf een beetje gepingelt. Mijn moeder had die vroeger op pianoles geleerd. Ik wou hem ook kunnen maar mijn moeder zei:'Dat lukt toch niet'. En toen kon ik het zelf opeens. Hahaa, heel erg grappig dus. Vanochtend lekker aardbeien gegeten en zo naar een verjaardag van de buren. Oohja over buren gesproken wij gaan verhuisen. Nog geen idee wanneer maar het gebeurt wel. Dan krijg ik een lekkere grote kamer en eindelijk een tuin! Lekker bbqen enzo. Aaah, ik heb er zo'n zin in. Nou hier komen dus de foto's. Enjoy!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten